astăzi mi-am luat un telefon nou de care sunt foarte mândră (pentru cei curioși e un nokia E65 ), dar nu despre telefon vreau să scriu, ci despre ce mi s-a părut mie curios la magazinul orange unde am petrecut aproape 2 ore.

așadar, stăteam eu așteptându-mi telefonul și ce face omul în lipsă de ocupație…se uită pe pereți. partea mișto e că pe pereții de la orange shopu’ de pe calea victoriei chiar sunt niște imagini și cuvinte pe care le poți admira. nu mare mi-a fost surpriza să observ că existau 3 postere mari, recte no 1, no 2, no 3. Posterul no 1 înfățișa niște bărbați și lângă ei cuvintele : pragmatic, efficient, smart.Posterul no 2 niște femei și cuvintele: fashion, trendy, pretty. Posterul no 3 era cu tema business și normal câțiva bărbați cu laptopuri. erau și niște cuvinte tot din seria smart și efficient.

Nu sunt genul care nu suportă bancurile cu blonde sau alte exemple de mici discriminări zilnice, dar mă enevează la culme stereotipurile folosite în scop de marketing (mai ținți minte cei doi copii cu brânza topită, ea venea cu sandvișurile și se ruga că poate o lasă și pe ea cu bicicleta). adică de ce nu era nici o femei la posterul pentru business??? (printre altele eu mi-am luat un telefon din categoria business). de ce o femeie trebuie neapărat să își ia un telefon pe care scrie Prada și nu un PDA?

p.s. despre o altfel de discriminare era emisiunea lui Oprah de aseară. v-ați pus vreodată problema de ce 99% din păpuși sunt albe? ce efect are asta asupra fetițelor nu neapărat negre, dar cu tenul mai închis?