am evitat pe acest blog să scriu despre scandalul Remeș și toate discuțiile din jurul lui și al faimoaselor înregistrări. motivul e unul foarte simplu: acest blog are alt scop, așa cum arată și titlul, și pentru politica românească sunt bloggeri care scriu mult mai bine decât aș putea eu.

Cu toate acestea, azi tot citind pe bloguri am reușit să mă enervez atât de tare încât nu mai rezist.

Ce m-a enervat: manipularea grosolană cum că Freedom House România ar fi intermediat apariția înregistrărilor cu Remeș la TVR. Se mizează bineînțeles pe faptul că deja Freedom House a fost asociată cu DNA prin celebrul raport de audit și face parte din acele organizații ale societății civile apropiate de Monica Macovei și Traian Băsescu.

Trecând peste faptul că toată această discuție despre cum a ajuns caseta aia la Culcer nu are decât scopul de a deturna atenția de la cât de imbecil a fost Remeș, mă enervează aceste scenarii fantasmagorice care se găsesc tot timpul pentru a demonstra că societatea civilă din România este un dușman al poporului.

Nu are sens să stau acum să enumăr rezultate pozitive ale societății civile din România (cum ar fi legea accesului la informații ), dar vreau doar să amintesc că datorită FH jurnaliști români s-au specializat în SUA, au avut parte de diferite conferințe și seminarii pentru profesionalizarea mass-media, că FH a apărat tot timpul jurnaliștii, că presa românească nu ar fi ce e acum dacă nu ar fi existat și FH.

ei, terminând această parte oarecum patetică, vă invit să citiți ce scriu Dan Andronic și Cristi Dimitriu de la Mediafax.

apreciați și voi care variantă e credibilă.

P.S. ieri a trebuit să scot postul din niște motive tehnice (nepricepere în formatare) și  abia azi am putut să îl repostez. îmi cer scuze celor care au intrat ieri și nu l-au mai găsit.

Update: am uitat să pun link și la al doilea post al lui Andronic.