din seria discriminarea de gen în marketingul companiilor am primit la redacție un fluturaș de promovare al companiei de low cost Sky Europe. Nu am zburat cu ei așa că despre servicii nu mă pronunț. Dar fluturașul are o frază extrem de interesantă prin care ei speră să atragă clienții: Cei mai experimentați piloți și cele mai frumoase stewardese. Ei, copii, ce observăm noi aici? Cei de la Sky Europe nu au aflat de denumirea însoțitor/oare de zbor (flight attendant), care e oarecum mai potrivită decât cea de stewardesă. Se propagă stereotipul că stewardesele, așa cum le spun ei, trebuie să fie neapărat frumoase, eventual înalte și blonde și gata pentru un blow-job aplicat piloților experimentați.eu sunt de acord că stereotipurile sunt o parte importantă a marketingului și advertisingului, dar de ce nu facem oare un minim efort să fim politically correct.

e clar că eu una nu o să merg prea curând cu sky europe (mai ales dacă dugheana băneasa va rămâne locul de decolare și aterizare)