cioroianuribbentrop

după ce a reușit să se remarce în timpul mandatului de până acum prin lipsa de orice fel de idee de politică externă, ministrul Cioroianu a arătat conform relatărilor din presă (eu preiau NEWSIN), că e mai apropiat de doctrinele de dreapta extremiste decât de liberalismul pe care ar trebui să îl reprezinte.

Cioroianu a declarat vineri că „aceşti oameni care comit astfel de fapte (n.r. – precum cea comisă de Mailat), aceştia nu trebuie trimişi în regim de celulă, cu televizor (…), ar trebui puşi la muncile cele mai dure şi formate, probabil, batalioane din alea disciplinare”. Mai mult, şeful diplomaţiei române a spus că a fost inspirat de proaspăta vizită în Egipt şi a exprimat o idee care i-a venit acolo. „Credeţi-mă, eram ieri (n.r. joi) pe drumul dintre Alexandria şi Cairo, la sfârşitul vizitei, îmi veneau ştirile din ţară, (…)eram în plin deşert şi mă gândeam dacă nu cumva am putea cumpăra un teren din deşertul ăla egiptean, să-i plasăm acolo pe astfel de oameni care ne fac de râs”. 

Și așa a înțeles el să își ceară scuze:

Vreţi să vă mărturisesc că, ascultându-vă, mi se pare şi mie o afirmaţie surprinzătoare? Regret şi îmi cer scuze celor ofensaţi de această afirmaţie a mea, făcută în seara de vineri prin telefon la o emisiune de televiziune. Cei care mă cunosc – nu numai în calitate de ministru – ştiu că nu e caracteristică mesajului pe care eu l-am dat constant. Dar în acelaşi timp vă spun cu deschidere că violatorii şi pedofilii mi se par cea mai de jos categorie infracţională. Evident că soluţia nu este trimiterea lor în deşert şi repet nu a fost vorba de nicio categorie etnică sau de vreo naţionalitate anume, pentru a fi foarte bine înţeles”, a subliniat ministrul. 

adică domnului Cioroianu i se pare surprinzător ce zice chiar el? are dublă personalitate, era sub efectul a ceva când a dat declarația or what?

poate totuși de data asta îl dă cineva afară.  au ieșit deja destui contra, inclusiv din PNL. la fel ca Moromete mă întreb cum de mai e încă ministru?

o analiză bună a situației găsiți aici. 

din păcate toată situația degenerează și mai mult prin implicarea diverselor facțiuni xenofobe din italia (miting aseară, bombă în fața unui magazin al unei familii de români) .