Elena Udrea are blog. Aș putea să mă opresc aici cu postul mulțumită că mi-am făcut datoria de a anunța prezența în blogosferă a unei noi femei din politica românească, dar răutatea îmi dă târcoale.
Despre Elena Udrea nu am avut decât o singură referire până acum pe blog, deși dacă măsurăm cantitativ e probabil cea mai viziblă femeie din politica românească. Prima postare pe blog e destul de anostă în opinia mea ( mă enervează că e lungă, fără diacritice și fără spațiu înainte de după virgulă sau punct). Nici vizual nu impresioneaza blogul. Sincer nici nu îmi dau seama la ce îi va folosi. Am mai multe variante de lucru:
1. vrea să își facă imagine de om politic serios, în contact cu alegătorii etc . Puțin probabil. Pe fond imaginea Elenei Udrea nu s-a schimbat deloc de la gafa cu Norvegia și până acum. Ce s-a schimbat însă e că a căpătat mai multă influență în PD, deși relația fusese dificilă la început. Așa se face că doamna Udrea e prima femeie acceptată de trioul BBV la conferințele de presă de după Biroul Permanent Național, chiar dacă sunt alte femei în partid cu funcții mai importante.
2. e trendy să ai blog. Ceva mai probabil. Acum mă aștept să vină și cealaltă Elenă pe blogosferă
Hai să vedem însă jumătatea plină a paharului, adică posibilitatea de a intra în dialog cu una din personalitățile influente în politica românească și să vedem ce mai scrie.

P.S. mă așteptam că dacă tot îl lansează în ultima săptămână de campanie să fie ceva mai vehementă în apărarea cauzei uninominalului. Deocamdată nici o referire.

UPDATE: Mea culpa există un sondaj pe tema uninominalului