inaugurăm seria posturilor de iarnă cu un răspuns la leapșa Costinei: ce ne aduce moșu?păi mie încă nu mi-a adus nimic, n-am găsit nimic în cizmulițe:)…glumesc bineînțeles.

sărbătorile de iarnă sunt favoritele mele pentru că ador să fac și să primesc cadouri, pentru că e frig afară, dar e atât de cald în casă, pentru că stau la cozi în hypermarket, pentru că mă văd cu prieteni de peste mări și țări întorși acasă. nu cred că e ceva ce îmi poate strica dispoziția în luna decembrie. iar anul ăsta, ca și în ultimii ani, am un bilanț de care sunt mândră. moșu chiar mi-a adus de toate: o familie care mă sprijină și pe care acum pot să o sprijin și eu, o viață profesională în care fac ce îmi place, o casă doar a noastră în care abia aștept să punem bradul.

sunt convinsă însă că și vouă v-a adus moșu câte ceva așa că dau leapșa mai departe la Adi , Anca și Andrei.