cam asta e știrea și mă îndoiesc că se mai poate întâmpla ceva. despre norica am mai scris pe blog și de mai bine și de mai rău. mi-e greu să am o părere fermă despre ea pentru că reușește să îmbine lucruri admirabile cu gafe sau acțiuni nu tocmai lăudabile. ceea ce mi-e destul de clar e că prin numirea asta Noricăi i se confirmă statutul de cea mai puternică femeie din politica românească (până una alta Elena Udrea e doar o prezență excesiv mediatizată dar fără capacitate de a lua decizii sau a propune politici, ar mai fi prin PD – L și PSD și alte femei dar în momentul de față niciuna dintre ele nu deține putere politică în adevăratul sens al cuvântului).Așadar Norica e cea mai puternică femeie și aș îndrăzni să spun un model de afirmare politică pentru femei. Din câte știu eu ea nu a avut un bărbat care să o susțină, ci a reușit prin forțe proprii. În același timp, dezamăgirea mea e că Norica face parte din aceea categorie de femei politician care au preferat să își nege feminitatea pentru a trece peste barierele de gen. e un model și ăsta, dar am covingerea totuși că ar fi putut face mai mult pentru a promova acele politici care vin în sprijinul femeilor și ar fi atras astfel mai multe femei spre politică.

P.S. nu comentez despre cum se va descurca în funcție ( pentru că chiar dacă premizele nu sunt bune rămâne de văzut), ci doar semnificația feminină/feministă.