eu am aflat de la chinezu, dar cred că vestea se va răspândi curând.  chiar dacă e an electoral nu ştiu dacă blogul ei poate fi asociat cu asta, atâta timp cât e deja aleasă la Parlamentul European şi va mai candida abia în 2009. dacă era strict în scop electoral ar fi postat încă din campania pentru europene. oricum această acuză adusă poltiicienilor că îşi fac bloguri doar pentru a câştiga voturi mi se pare redundantă din cel puţin 2  motive: e normal ca politicienii să folosească orice tehnică de comunicare pentru a câştiga voturi şi nimeni nu are monopol pe blogosferă, ci dimpotrivă, iar cititorii de bloguri sunt o categorie de electorat care nu poate fi convinsă doar cu postări din când în când în campania electorală.

ce mă bucură pe mine e însă că încearcă să lanseze o discuţie despre femeile în politica românească, un lucru pe care şi eu l-am încercat pe acest blog. aşa cum arată alegerile din SUA votul femeilor poate fi decisiv şi poate aşa vor conştientiza şi partidele din România că e important să reprezinte toţi cetăţenii României, 50% din aceştia fiind femei.