da, îmi cer scuze că am putut ignora un asemenea organism. astăzi însă citesc pe Newsin şi mă crucesc:

ANES: Refuzul lui Băsescu de a o numi pe Nicolai la Justiţie este un act de discriminare a femeii

Agenţia Naţională pentru Egalitatea de Şanse (ANES) a trimis preşedintelui Traian Băsescu o scrisoare deschisă prin care atrage atenţia că refuzul de numire a senatorului Norica Nicolai în funcţia de ministru de justiţie poate fi interpretată ca un act de discriminare.

Potrivit documentului citat, trimis, luni, preşedintelui Traian Băsescu, ANES consideră că atât refuzul acestuia de a o numi pe Norica Nicolai în funcţia de ministru al justiţiei, precum şi denigrarea sa publică pot fi interpretate ca atitudini de îngrădire a dreptului femeii de a ocupa funcţii de conducere. „Totodată, considerăm că aceste atitudini pot fi un obstacol pentru tânăra generaţie de femei, care găseşte în societatea românească modele de femei cu o importantă carieră”, se mai arată în scrisoarea citată.

 mă întreb eu însă, în naivitatea mea, de ce această agenţie nu reacţionează şi atunci când apar anunţuri cu angajăm secretare, vânzătoare etc.  sau de ce nu am auzit comentând afirmaţiile lui Băsescu cu „păsărica” sau cele ale lui Flutur referitoare la nevoia de candidaţi bărbaţi pentru alegerile europarlamentare. exemple ar fi nenumărata.

sau aş vrea să văd un raport de activitate al acestei agenţii. ce face ea mai exact? anul trecut a fost anul european al egalităţii de şanse. în afară de o lansare cu speechuri sforăitoare la Cotroceni ce altceva s-a mai făcut?

hai să fim serioşi, actualul conflict legat de numirea Noricăi Nicolai nu are nici o legătură cu faptul că e femeie sau nu. şi consultanţii PNL se înşeală aplicând reţete de succes din SUA.