dacă tot nu aveam ce face la birou Adi îmi mai aruncă o leapşă:). de ce o susţin pe Hillary? cred că dacă caut în blog găsesc psoturi în care am mai explicat opţiunea mea, convergentă în mare măsură cu cea a lui Adi. Nu sunt de acord cu exagerările lui în caracterizarea lui Obama deşi înţeleg punctul pe care vrea să îl facă. Într-adevăr Obama la Casa Albă în 2009 ar fi similar cu Bush în 2001 şi asta datorită lipsei de experienţă şi de substanţă.

şi revin la întrebare de ce hillary? evident că aş fi avut o simpatie pentru ea aşa cum am avut şi pentru Segolene Royal la alegerile din Franţa doar pentru că e femeie. dar dacă în Franţa nu aş fi votat -o pe Segolene datorită unor politici pe care ea le propunea în totală contradicţie cu valorile mele, în cazul lui Hillary tocmai de asta o prefer pentru că are politici în concordanţă cu ce cred eu. Nu în totalitate bineînţeles. are şi ea devierile populiste care caracterizează toţi candidaţii din aceste alegeri. dar cred că odată ajunsă la Casa Albă va promova acele politici de centru care au caracterizat şi mandatului lui Bill Clinton. Hillary şi pentru propunerile ei în ceea ce priveşte sănătatea şi educaţia. Hillary şi pentru ambiţie, perseverenţă, rezistenţă. Hillary ca model şi pentru alte femei în politică. Hillary şi pentru ce ar însemna ca recunoaştere a femeilor.

acesta a fost un post subiectiv. obiectiv vorbind nu cred că mai are şanse😦