nu intenţionam să scriu pe blog. iau o pauză ale cărei motive promit să le detaliez săptămâna viitoare:)

dar nu mă pot abţine atunci când zappez şi dau la realitatea peste domnul atoateştiutor Pieleanu comentând româncele de succes. probabil are vreo legătură chestia asta cu devianţa socială, specialitatea lui Pieleanu…

dacă tot m-a determinat să scriu aş putea să şi comentez topul capital…prima chestie care îmi vine în cap când aud cine sunt cele incluse în top e că arată foarte clar situaţia femeilor din politică. 1 singură femeie din politică e inclusă în top (asta conform comunicatului capital pentru că eu nu am găsit care ar fi femeia aia), majoritatea fiind femei de afaceri. măcar aici stăm bine. citeam şi acum câteva zile (îmi cer scuze că nu îmi amintesc) că în business 30% din promovările în poziţiile de management sunt femei, adică e cam aceeaşi proporţie sugerată pentru cotele de reprezentare în politică. poate e un pic nedrept să nu fie femei din politică în clasament, poate sunt criteriile mult prea exigente contând foarte mult averea personală şi operele caritabile sau poate chiar nu avem de unde alege.

asta în timp ce în topul Forbes cea mai puternică femeie e Angela Merkel.

titlul postului se referă bineînţeles la românia şi dacă prima dată l-am scris gândindu-mă la individul de la realitatea acum mă gândesc că dacă ar fi să aleg o femeie din politică într-adevăr de succes nu găsesc. una care să aibă şi iniţative ce vin  în întâmpinarea intereselor femeilor, să aibă şi o poziţie de conducere, să aibă şi preocupări caritabile, şi o familie care o aşteaptă seara acasă…vouă vă vine cineva în minte?