promiteam acum ceva timp că voi da nişte explicaţii de ce am neglijat blogul. so, aşa cum spune şi titlul, am fost la bruxelles. de data asta am stat ceva mai mult timp, suficient cât să îmi dau seama că e foarte boring (cei cu care m-am întâlnt eu pe acolo preferă excursiile la amsterdam). într-adevăr de fiecare dată când mă duc acolo traseele mele se rezumă la hotel, parlamentul european, zona grand place, dar oricum după 12 seara greu de găsit un loc unde să poposeşti.

de bruxelles deci numai de bine, iar despre Parlamentul European şi mai de bine. scopul vizitei mele a fost un eveniment găzduit acolo iar aventurile organizării sale ar fi putut face un reality show de primă clasă. birocraţia de la PE nu se poate compara probabil decât cu cea de la Comisia Europeană. tot felul de reguli rigide şi uneori şi stupide. culmea absurdităţii a fost însă când am aflat că o cămaşă pentru a fi călcată la spăltoria de acolo durează 2 zile şi se face cu programare.

alte observaţii despre PE: se mănâncă mult, uneori se şi fură mâncarea de pe masă chiar din faţa ta.

ah şi am descoperit una din cele mai tari formaţii din România, Slang, cu o voce feminină absolut incredibilă, Luiza Zan.