din câte ţin eu minte am mai adus subiectul acesta în discuţie pe blog, dar mi-e lene să caut. acum însă mi-a atras atenţia un articol de la Politico.com despre masculinizarea candidatei Hillary Clinton (acum mi-am amintit că chiar despre ea scrisesem şi unele acuze feministe). acum toată dezbaterea e după ce unul dintre suporterii săi a afirmat ceva de genul că are o „putere testiculară”.

şi revenim la întrebarea care pe mine mă macină de mult timp: trebuie să te masculinizezi ca să reuşeşti ca femeie în politică?. răspunsul la o analiză a cazurilor de succes e cam da… (de la Thatcher la Merkel, CLinton sau mai aproape de noi Norica Nicolai).

să ne uităm şi la reacţiile la sloganul ales de candidata PRM la CJ Bacău. nu susţin că ar fi un slogan inspirat, dar toată vâlva din jurul lui mi s-a părut exagerată, mai ales că mai găsim o groază de slogane neinspirate în această campanie. ea a vrut să capitalizeze pe assetul de a fi femeie, candidată la o funcţie foarte importantă şi pe care nicio femeie nu a deţinut-o. din păcate intenţia a fost prost pusă în practică