de Theodora Bertzi ştiam de când era şefă la Oficiul pentru Adopţii unde chiar a făcut o treabă foarte bună într-o perioadă când şi de munca ei depindea aderarea României la Uniunea Europeană. mai apoi am aflat că a fost promovată secretar de stat în Ministerul Muncii, Egalităţii de Şanse şi Familiei. aşa că nu m-aş fi aşteptat să o văd candidată la primărie, mai ales la un sector din Bucureşti cu un câştigător aproape sigur, Liviu Negoiţă.

în seara aceasta, am văzut-o şi performând în emisiune la Antena3. din păcate, dacă aş fi fost votant în sectorul 3 nu m-ar fi convins, ci mai degrabă aş fi mers pe mâna domnului Giugula, cel care scade factura🙂. este destul de evident că doamna Bertzi nu prea are treabă cu administraţia locală, proiectul ei fiind ceva cu „dezvoltarea urbană care e la intersecţia interesului public cu cel privat”.  nu mi-am propus însă să o critic pe doamna Bertzi. cel mai probabil e doar sacrificată de un partid unde nici un bărbat nu a avut coaie să se ducă în luptă împotriva „legendarului Negoiţă”. şi, în linia asta, vreau să semnalez ceva important la doamna Bertzi: când a trebuit să spună proiectele care o invidualizează a adus în discuţie probleme gender related: sănătate, învăţământ (două domenii feminizate), îngrijirea bătrânilor şi a persoanelor cu dizabilităţi (responsabilităţi preponderent feminine într-o societate patriarhală). tot gender related zic eu că e şi propunerea cu acele consilii consultative, întregul concept al campaniei de a asculta cetăţeanul, de a-l consulta.

nu trag concluzii…