diana e revoltată de sondajele contradictorii, în particular pe cele care privesc sectorul 1 aşa că lansează o leapşă pentru bloggerii sectorului. aşa mă mobilizez şi eu să scriu despre un subiect de care mă lovesc de vreo 3 săptămâni. strict referitor la sondaje înclin să cred că adevărul e undeva la mijloc, cu sondajul CCSB mai aproape de el. nu cred că Chiliman e un primar atât de strong încât să iasă din primul tur, iar Murgeanu nu e chiar un competitor uşor. cred că Chiliman însă şi-a îngreunat situaţia printr-o campanie slabă, de pe o poziţie arogantă aş spune eu. cel mai bun exemplu e outdoorul masiv care pe mine una mă scoate din sărite. outdoorul e un instrument necesar într-o campanie, dar atunci când eşti the incumbent nu e nevoie să sufoci cu panouri cu faţa ta. asta e util pentru cineva total lipsit de notorietate, înscris târziu în cursă, care are nevoie urgent de notorietate. în plus eu în afară de outdoor nu am văzut decât celebra Strategie de dezvoltare durabilă pe care nici măcar eu, pasionată de subiect, nu am avut răbdarea să o citesc plus un pliant cu nu ştiu ce nene consilier pe zona mea. eu aş fi făcut nişte materiale mai simple, cu bullet-uri, în care să spun x parcuri, x străzi şamd. targetate pe acele zone din sector unde poate nu se vede „Capitala Capitalei” (apropo slogan neinspirat cel puţin). în schimb Murgeanu pe care eu nu l-am văzut decât în outdoor are o imagine potrivită pentru zonele din sector foarte populate şi din câte am văzut prin buletine electorale pe acolo s-a şi dus. eu sunt dezamăgită însă că nu am găsit nimic în cutia poştală de la PD-L de 2 ani de când stau în sector. despre Tudorache nu prea merită să scriu. o singură observaţie prea mult machiaj şi photoshop:)