În alegerile prezidenţiale din SUA lucrurile sunt oarecum stabilite, la noi mai e o săptămână până la turul 2 al localelor dar subiectul mi-a ajuns în viaţa de zi cu zi ca să nu mai vreau să îl mai discut şi pe blog. aşa că voi începe o relatare din perspectivă de microbistă🙂.

din meciurile de ieri nu am reuşit să văd decât bucăţi, din motive de job în cazul primului şi de somn la al doilea. Oricum la primul meci nu prea aveam nici un interes, ambele echipe lăsându-mă total rece. în schimb la al doilea, aveam interese ceva mai mari, fiind un fan al Portugaliei de acum 4 ani când încă nu pot să îmi explic cum nu au câştigat în finala cu Grecia. şi bineînţeles există un motiv foarte feminin, Nuno Gomez🙂. oricum rezultate previzibile ieri.ce m-a amuzat pe mine foarte mult însă a fost una din emisiunile de comentarii după meci (una din foarte multele….), adică cea de la Realitatea, sugestiv numită 11 pentru România. unde am văzut o analiză a meciului demnă de o teză de doctorat, unde nu doar eu eram depăşită (lesne de explicat că na sunt femeie şi nu mă pricep..), dar nici măcar my significant other nu putea să îmi explice ce sunt pasele filtrante sau ce metodă ştiinţifică a fost folosită pentru a determina că viteza de joc la ambele echipe a fost mare…îmi pare rău că nu merge să pun şi linku la acea discuţie, dar promit că mă uit şi azi:)

despre meciurile de azi, mă interesează să văd cum merge Croaţia, dar cu siguranţă la mine în casă va fi o isterie pro-germană pe care nu o voi putea ignora:)

p.s. comentarii despre euro avizate sau mai puţin avizate la Paralele//Paralele, I.(corespondentă la faţa locului) şi Dateline tot cu un corespondent la faţa locului