că despre day 2 nu prea am ce, că nu am văzut decât un Austria-Croţia extrem de plictisitor, iar Germania a făcut ce trebuia.

dar ieri a fost grupa României aşa că nebunie mare. problema mea în grupa asta e că aş fi vrut să se califice România şi Italia. după meciurile de ieri e clar însă că nu va fi aşa şi în cel mai bun caz doar una dintre ele merge mai departe alături de Olanda. Adi susţine însă că putem să batem Italia. e drept după meciul de aseară echipa lor arată jalnic, cu apărarea, mai ales, varză (sau şvaiţer că tot sunt prin Elveţia). mi-e frică însă de 2 lucruri: că pentru meciul cu noi italienii se vor mobiliza (ei cam de fiecare dată încep prost şi se califică chinuit, ca apoi să ajungă prin finală), dar mai ales că noi vom fi complexaţi, că de fiecare dată în ultimii ani când am întâlnit Italia am luat bătaie, că e „campioana mondială rănită” (ca să citez din clasicii analişti) etc.

surprinzător pentru mine care eram fan Olanda doar când juca Kluivert, mi-au plăcut aseară. după câteva meciuri la campionatul ăsta extrem de plictisitoare, în sfârşit am văzut fotbal. ah, şi mi-am readus aminte de slăbiciunea mea din copilărie pentru van Basten. ce tristă am fost când s-a retras:). aşa că sper să bată Franţa vineri (sentimentele mele pentru echipa Franţei au fost tot timpul foarte aprinse:am urât-o).