în seara aceasta s-a terminat campania electorală la TV şi am avut bineînţeles o nouă dezbatere la ProTV. evident că a fost ceva mai interesantă decât clasicele dezbateri cu întrebări şi răspunsuri, şi asta datorită unor probe practice. bon, foarte frumos, şi eu m-am plictisit de inele, autostrăzi, centuri etc. doar că m-am umplut de spume la proba secretarei!!! de ce neaparăt secretară? de ce nu secretar? că nu ar şti să facă o cafea? sau nu ar putea să stea sub birou? m-am săturat de stereotipurile astea misogine gen „femeia secretară”, „femeia nu se pricepe la fotbal”, „berea e pentru bărbaţi”, „a fi bărbat e o calitate per se”.  din păcate numai de astea mă ciocnesc în ultimele zile. mă întreb şi eu de ce nu se sesizează CNA-ul, atât de activ în alte situaţii, şi în ce priveşte discriminarea de gen la teve?