despre politică, internă sau externă, nu am chef să scriu (aştept şi eu statistica cu femei primar, deşi e vizibil că nu au câştigat nici un oraş mare şi singura victorie de răsunet e la CJ Mureş). după câteva zile de sărbătoare am revenit la o stare de semi-vacanţă combinată cu nişte lucruri de făcut de care nu am nici cel mai mic chef. aşa că mă mai uit la euro (asta pe lângă CSI:) ).

noi am jucat penibil în meciul cu Olanda şi mai bine că am ieşit şi s-a calificat Italia, care acum cred că are şanse la finală. în seara asta însă m-a dezamăgit şi Portugalia, marea mea favorită atâta timp cât joacă Nuno Gomez🙂. e drept că Germania s-a închis destul de bine, dar greşelile din faze fixe ale apărării portugheze sunt inacceptabile (şi nu vreau să aud explicaţii cu diferenţa de gabarit). aşa că mi-a mai rămas să ţin cu Spania sau Italia. însă Spania, ca şi Portugalia, ca şi Olanda va juca frumos, dar va claca în faţa unor echipe mai organizate.

aşa că rămân la Italia.

P.s. că tot am văzut iar reclama la Bergenbier. se poate să o punem de un boicot la adresa acestei mărci? eu deocamdată am mai convins doar o persoană🙂