am fost aseară la bestfest mai mult pentru Kaiser Chiefs decât pentru manic street preachers. din fericire pentru mine Manic Street Preachers au fost o surpriză extrem de plăcută (în continuare totuşi nu îmi place if you tolerate this….). iar kaiser chiefs au fost absolut bestiali, cum au cântat, cum au interacţionat cu publicul. un concert cam cum a fost faithless anul trecut la bestival unde nu puteai să stai fără să te mişti. în seara asta merg la stereophonics, roisin murphy şi mai ales Manu Chao.

alte observaţii: foarte bine organizat. poate în afară de câteva mici sincope de sonorizare, dar care pentru mine trec aproape neobservate, nu prea am ce să le reproşez. lumea, mai ales partea feminină, e îmbrăcată foarte în tendinţe şi potrivit evenimentului. mă bucur că nu am văzut decât vreo 2-3 femei pe tocuri, în schimb multe sandale gladiator, rochii maxi, pantaloni scurţi, şalvari. îmi pare rău că nu am avut aparatul la mine să fac o poză unei femei însărcinate dar care era îmbrăcată superb cu o rochie albă de in şi cizme şi arăta nemaipomenit.