o analiză foarte bună pe un blog liberal despre campania din SUA şi greşelile lui Obama. pe scurt sunt 5 factori care contează la alegerea preşedintelui mai mult decât issues , descoperiţi în timpul campaniei lui Reagan: Values; Authenticity; Communication and connection; Trust; and Identity. Aşa au câştigat Reagan şi Bush, aşa a câştigat Obama contra lui Hillary care a făcut greşeala să se prezinte prin politicile pe care le susţine nu prin ce fel de persoană e. argumentaţia e că acum şi Obama cade în aceeaşi greşeală şi începe să vorbească prea mult despre issues şi prea puţin despre povestea lui.

McCain and Palin are being marketed as American icons: the war hero and the ideal mom. Obama and Biden were marketed (honestly) as realizations of the American Dream.

analiza şi recomandările sună destul de bine şi chiar cred că în cele din urmă pentru alegători cel mai mult contează dacă se crează acea legătură emoţională cu respectivul candidat. în acelaşi timp însă noua strategie a lui Obama bazată pe issues vine ca o reacţie la acuzaţiile de egocentrism că vorbeşte despre el şi de lipsă de substanţă. aşa că a intrat într-un cerc vicios din care îi e greu să iasă. eu rămân însă la concluzia mea anterioară că pur şi simplu Obama nu a fost pregătit pentru ce înseamnă o campanie naţională împotriva republicanilor.