aşa cum se vede nu prea am avut timp de blog şi nici prea mult timp de urmărit ce se întâmplă în SUA. nici la dezbateri nu am reuşit să stau trează, doar pe prima am văzut-o în reluare. la prima mi s-a părut foarte echilibrat, McCain  a transmis câteva mesaje „de ce nu Obama” destul de convingător, iar la Obama singurul contra-agrument era „more of the same” (eu una m-am săturat de retorica asta în condiţiile în care Bush şi McCain numai prieteni nu sunt). despre a doua în schimb am citit o analiză foarte ok de la politico (e greu să mai găseşti analize echilibrate la mass-media din SUA în perioada asta):

By night’s end, while McCain knocked Obama back on his heels at times, Democrats felt their nominee had made no misstep and that a playing field utterly focused on economic issues still strongly favors the Illinois senator.

în rest nimic nou pe acolo, criza economică îl favorizează pe Obama (deşi să nu uităm că democraţii au controlul legislativ de 2 ani aşa că Bush e şi el vinovat dar nu singurul). adi scrie despre pollingul care îl arată pe Obama cu suficienţi electori şi tot de la politico despre cum Palin nu aduce votul femeilor suficient de mult încât să reducă diferenţa.