din nou am primit la „poşta redacţiei” o sesizare privind discriminarea de gen (am reuşit să îmi implic şi prietenii de sex masculin în acest demers). e drept nu am fost foarte promptă cu publicarea sesizării şi îmi fac mea culpa public faţă de vajnicul apărător al egalităţii de gen:)

revenind la subiect, aşa cum probabil ştiţi cu ceva timp în urmă a fost o foarte mare şi respectabilă conferinţă „Politica 2.0”. un binevoitor participant la această conferinţă mi-a adus şi mie materialele de acolo. şi ce găsim noi printre hârtii şi mape (nu, nu e un cântecel🙂 ). o prezentare a unei firme de consultanţă ce are ca slogan „forward thinking”. normal că vreau să aflu cum se prezintă concurenţa aşa că trec de slogan şi ajung la scrisoarea de prezentare, dar care, surpriză, este adresată strict domnilor. adică, aşa cum puteţi vedea, începe cu „Stimate domn”. primul meu gând a fost că deh au avut mape diferenţiat pentru femei şi bărbaţi, lucru normal, dar prietenul participant îmi infirmă. era aceeaşi mapă pentru toţi.

şi adică cum…numai domnii sunt interesaţi de consultanţă?e drept noi femeile suntem o minoritate prin politică şi business, dar de ce noi nu am fi interesate să angajăm o firmă de consultanţă? Poate suntem prea inteligente să mai avem nevoie de consultanţă🙂