recunosc că blogul doamnei Udrea e printre cele unde dau din reflex mark as read. astăzi însă cum aveam mai mult timp pentru reader am făcut efortul şi să citesc preview-ul, care mi s-a părut atât de interesant încât am intrat şi pe blog pentru a citi totul. aşadar pentru prima oară doamna Udrea arată şi că are nişte păreri despre politici publice, mai mult politici publice care satisfac anumite interese de gen. mai precis doamna Udrea ne popularizează o chestiune din programul de guvernare al PD-L : alocaţie pentru mame la 85% şi sumă fixă pentru cele care nu au lucrat, plus creşterea numărului de creşe (aici ar fi util să ni se spună şi cum).

despre alocaţia asta aproape că m-am plictisit să scriu. nici nu vreau să mă iau iarăşi de  Udrea=femeia totală (sexy, gospodină, ştiutoare în ale politicii şi câte şi mai câte). mi se pare interesant însă modul în care PD-L tratează acest subiect. pentru cei care nu ştiu să facem o recapitulare: în 2003 guvernul PSD a luat decizia egalizării acestei alocaţii, PD pe atunci a protestat, s-a făcut un marş etc oricum nu s-a schimbat nimic. În 2004 PD ajunge la guvernare, iar domnul Geluţu Barbu e numit ministru la muncă şi restul. Respectivului domn i se pare foarte bună metoda asta egalizatoare aşa că aceasta rămâne aşa. Anul acesta subiectul revine în atenţia publicului cu iniţiative legislative de la PSD şi Lavinia Şandru care să scoată egalizarea. reacţia PD-L prin domnul Barbu:o indemnizaţie diferenţiată le avantajează pe mamele cu venituri mari, care sunt considerabil mai puţine decât cele cu venituri mici. “Doamnele cu venituri mari au şi alte posibilităţi”

Aşadar ce s-a întâmplat între timp de PD-L a ajuns să susţină ce PSD deja a propus în Parlament? S-au trezit femeile din PD-L cu doamna Udrea în frunte? Doamna Udrea vizează cumva ministerul domnului Barbu? Ar fi frumos să o avem la ministerul egalităţii de şanse.