aş fi vrut să am mai mult timp la dispoziţie să analizez campania aceasta. din fericire salut prezenţa unui nou blog (eu cel puţin acum l-am descoperit) care se ocupă de femei şi de femeile din politică. avem acolo candidatele PSD şi PNL. nu am găsit ale PD-L unde cel puţin eu ştiu câteva candidate (pe Bucureşti eu ştiu de Anca Constantinescu, Cornelia Cazacu, Anca Boagiu, Brînduşa Novac, Sulfina Barbu, Elena Udrea, Rodica Mioara Toth, Elena Munteanu şi Mariana Nedelcu). asta înseamnă 9 din 40, adică undeva sub 25%. la nivel naţional e foarte posibil ca procentajul să fie mai mic (în Prahova de exemplu din 17 candidaţi e o singură femeie, preşedinta organizaţiei judeţene, Roberta Anastase). şi atunci cum îşi argumentează femeile din PD-L că vor susţine 30% femei în Guvern şi Parlament?

în fine până una-alta pe blogul medusei am descoperit site-ul Ralucăi Turcan, unde sunt şi proiectele ei…nimic legat de interesele femeilor. aş vrea să cred că ea e o excepţie, dar cumva mă îndoiesc că pe la alte candidate voi găsi altceva.

later edit: nici PD-L nu stă bine la procente: 12% la camera deputaţilor şi 6,5% la senat.