după ce m-am plâns de această coaliţie nefastă, acum m-am mai împăcat cu gândul aşa că pot încerca să analizez în ce măsură vom avea mai multe femei în Guvern. deja se vehiculează diferite variante, dar ziarele de azi au mai mult sau mai puţin cam aceeaşi listă. eu am luat-o pe cea din adevărul

în postul anterior singura chestie de bine pe care o găsisem era că cele 2 partide sunt totuşi cele care au promovat cel mai mult femeile (deşi dacă ne uităm aici nici procentele lor nu sunt covârşitoare). cu toate acestea, femeile nu negociază (cu excepţia doamnelor Popa şi Udrea bineînţeles) şi bineînţeles nu prea au treabă cu guvernul. Din lista de 21 de posturi dată în Adevărul, regăsim ca potenţiali miniştri 4 femei, toate de la PDL. Asta ar însemna un procent de cam 20%, adică destul de binişor. E drept însă că cele 4 portofolii nu sunt din cele cu greutate precum Economie, Finanţe, Justiţie, Externe.

aşadar, dacă mai era nevoie de confirmări, femeile nu contează în luarea deciziilor politice. 

sunt curioasă în ce măsură conducerea celor două Camere ale Parlamentului va fi la fel de nereprezentativă.

mă tot gândesc care ar fi soluţia, de implementat rapid, prin care să avem mai multe femei în politică, în poziţii decizionale. există o soluţie minune? ar rezolva cotele problema aceasta?îndrăzneşte vreo femeie din Parlament ca acum când se va discuta modificarea legii electorale să impună prevedere cu cotele?