UPDATE:de fapt nu avem slogan, e doar prima strofă din celebrul imn…

aș putea, dar nu o să o fac. oricum punem la plus :

  • Bucovina a devenit o destinație cool, 
  • traistele vor fi un fashion statement nu numai pentru urban chic people,
  • de bine de rău au fost vreo 10mii de oameni la mare în România, 
  • avem bani pentru promovarea turismului,
  • avem se pare un slogan oarecum ok (sau cum zice și Mihnea) deși eu la un search pe google am mai găsit și ”Croatia Land of Choice” și ”America Land of Choice”, în contexte diferite.

la minus aș pune:

  • bugetul de media cheltuit haotic (nu e normal ca la teve să mai văd reclama cu concertul lui bregovic în timp ce primeam smsuri de la prieteni că madam Udrea a fost huiduită la același concert). adică mie chestia asta îmi miroase a șpagă dată la televiziuni contra unei știri de bine cu doamna ministru
  • cheltuirea a 10mii de euro pe acel imn turistic în condițiile în care puteam să folosim oricând ceva de la compozitori precum Porumbescu sau Enescu fără să îi umplem conturile lui Moga
  • aparițiile prea dese la teve a decolteului doamnei Udrea (deși asta în mod normal ar fi plus dacă nu am vorbi de un membru al Guvernului României totuși)
  • construirea pe picior a unui brand turistic. nu sunt eu mare specialistă aici dar nu prea văd o muncă serioasă pe tema asta în doar 6-8 luni. adică cei 75 de milioane o să fie probabil direcționați toți spre reclame în presa străină, cu o cercetare de piață minimală și rezultate îndoielnice