da, știu că e un film de câțiva ani, dar eu nu am reușit nici până acum să îl văd din motivul foarte simplu că am adormit ultimele două dăți când am încercat. așadar aseară am fost încântată să văd că în sfârșit e un film care poate fi văzut la TV și m-am așezat frumos în pat pregătită să stau trează până pe la 1. mă gândeam că nu are cum să îmi fie foarte greu pentru că dormisem cam 16 din ultimele 24 de ore. se pare însă că mă înșelam pentru că ultimul calup publicitar m-a convins că trebuie să îmi dau ochelarii jos, să mă întorc pe cealaltă parte și să adopt poziția de somn ghemuit.

și stau eu acum și mă întreb cum naiba nu reușesc să văd acest film cu subiect politic. adică ce se presupune că mă interesează pe mine cel mai mult?  răspunsul e destul de evident: nu suport comentariile, afirmațiile manipulatoare, completely biased. din ce am prins eu din film erau și câteva dezvăluiri interesante, dar cele mai multe din ele erau asocieri trase de păr care să dovedească teoria consipiraționistă capitalistă. ce am înțeles eu din film e că bin laden a atacat de fapt pentru ca SUA să declanșeze război, iar o firmă în care investise familia sa să facă mult profit pentru că intermedia vânzări de armament, iar în aceași firmă erau implicați și cei din familia Bush.

Și compar filmul ăsta cu cel pe care îl revăzusem cu o seară înainte, Dead Man Walking, un film despre pedeapsa cu moartea, dar care era foarte subtil în afirmarea poziției sale pro-life și care prezintă la fel de bine și opinia pro-pedeapsa cu moartea.

deci, nu o să mai încerc niciodată să văd  Fahrenheit 9/11 (tre să recunosc însă că sunt niște faze foarte amuzante cu clownul Bush), dar nu o să refuz să să mai văd și a3a oară Dead Man Walking.